Znáte to: služebák TDI. Všichni je znáte, někteří je i máte, takže jste to možná vy. Ten idiot. Ten, který si může na silnici leccos dovolit, protože jeho kára na to má. Umí krásně chrochtat. Umí čoudit. A umí to samozřejmě natřít i tomu optimistovi, který má na té imprezácké šikmooké kreatuře to křídlo beztak na ozdobu. Je nad slunce jasné, že kdyby nejezdili nějací lůzři i v protisměru, tak ten horizont parádně skočíte a zatáčku dáte na ručku.
Že je řidič ve služebáku nejrychlejší na dálnici i na tamtom čemsi D1, to se všeobecně ví. Zvlášť, pokud je to bílá fabka (TDI jen superborci, jinak 1,2 htp), bílá nebo červená oktávka a černý passat. Ale vyvedené kousky umíme i jinde, že?
Třeba ten mistrovský s vjezdem z vedlejší na hlavní cestu. To se čeká a čumí, drtí volant a žvýkačka. A kurva nadává. Pak se to tam flákne a s otáčkoměrem v červeném poli se zařadíme. Druhou fází je odpočinek po vyhraném mači. To zařadíme dvojku a těšíme se z výhledu a prožitého dobrodružství. Teprve až nás zle vytroubí ten osel, který nečekal, že po zařazení na hlavní takřka zastavíme a málem nám vlítnul do kufru, ukážeme fakáče a najdeme konečně i pedál plynu. A tak se může vláček zase rozjet a my jsme opět vítězně první.
A co teprve když dojíždíme nějakou podřadnou kraksnu a zároveň nás někdo chce předjet? To se asi posral, ucedíme tvrďácky koutkem úst. Pak se vezme pedál plynu a zadupne se do toho super omyvatelného koberečku. Zrak upřeme nehnutě vpřed, do zrcátka ani kuk! A když už si ten hlupák myslí, že má vyhráno a předjel, strhneme to bez blinkru a hnutí brvou doleva. Chachacháá, zabrzdils a prohráls, srabe!!
Pouze pokud je tímto vždy vítězným nadřidičem medicínská reprezentantka, tak se až tolik nezlobíme, protože kromě toho, že má pěkný ksichtík a je tak trochu potvora dobře víme, že má zcela určitě i pěknou postavičku ve vybraných hadřících. A to se počítá.